چگونه محصولتو بفروشی!؟​​​​​​​

چگونه محصولتو بفروشی

 محصولتو چگونه کار می‌کند!؟​​​​​​​

تفاوتی نمی‌کند یک تولیدکننده صنایع دستی و خانگی باشی یا یک شرکت دانش‌بنیان و دارای محصولات پیچیده سخت‌افزاری و نر‌افزاری! تفاوتی هم نمی‌کند که یک نفر در حاشیه یک شهر کوچک باشی یا یک تیم استارتاپی وسط یک محیط کاری شیک و لوکس! در هر صورت برای همه کسب‌وکارها فروش یک چالش جدی و اساسی است. این جمله شاید بی‌رحمانه باشد اما کاملا واقعی است: در دنیای کسب‌وکار اگر نتوانید محصول یا خدمت خود را بفروشید تقریبا هیچ کاری نکرده‌اید.
این که محصول شما گواهی ثبت اختراع بین‌المللی دارد یا برگزیده فلان جشنواره ملی و جایزه استارتاپی است هیچ ارتباط مستقیمی با این که بتوانید محصول خود را به فروش برسانید ندارد. شاید حتی کمی بدبینانه‌تر به قضیه نگاه کنیم اگر شما یک محصول عالی دارید حتما وقت و هزینه زیادی برای آن پرداخت کرده‌اید پس احتمالا کم‌تر فرصت کرده‌اید محصول خود را وارد بازار کنید و از مشتریانتان بازخورد بگیرید. 
اگر کمی جلوتر رفته‌اید و تجربه فروش محصول یا خدمات خود را داشته‌اید حتما با این مسئله مواجه شده‌اید که حتی در صورت داشتن بهترین و با کیفیت‌ترین محصولات بدون تبلیغات و معرفی محصول به مشتریان، فروش را تجربه نخواهید کرد. خبر بدتر اینکه حتی در صورت تبلیغات بدون یک استراتژی درست در بازار به‌سرعت درگیر هزینه‌های گسترده‌ای در صنعت تبلیغات خواهید شد که کسب‌وکار شما را به مرز ورشکستگی خواهد کشاند و این صرفا تجربه شما نیست افراد بسیاری درگیر این چالش هستند. درصورت تمایل می‌توانید داستان یک مطالعه موردی را در لینک زیر ببینید. 
ما از کدام کهکشان به اینجا پرتاب شدیم!؟​​​​​​​
در اینجا برای شرکت‌های کوچک و متوسط دو چالش جدی وجود دارد که هر دو را در یک دسته‌بندی کلی می‌توان چالش توسعه بازار عنوان نمود:
- هزینه‌های بالای تبلیغات و عدم ضمانت بازگشت این هزینه‌ها
- عدم توجه و یا تخصص کافی تیم‌های فنی و توسعه محصول در حوزه بازار

حتی اگر در ابتدای این مسیر نباشید همچنان توسعه محصولات جدید علاوه بر پیچیدگی‌های فنی و مهندسی همراه با یک چالش مضاعف در حوزه تیم‌های تبلیغات و فروش خواهد بود. شما برای فروش محصولات جدید مجبور هستید بخشی از ظرفیت تیم‌های خود را به بازاریابی و فروش محصولات جدید اختصاص دهید. 
بعد از این مقدمه طولانی باید دوباره این سوال را مطرح کنیم که پس چگونه می‌توانیم محصولات خود را بفروشیم؟ ممکن است شما سوالات دقیق‌تری هم داشته باشید مثل اینکه: چگونه می‌توانید محصولات خود را آنلاین بفروشید. فروش آنلاین هزینه‌های شما را به‌صورت فزاینده‌ای کاهش خواهد داد پس حتما یک گزینه جدی در کانال‌های فروش شما خواهد بود اما برای پاسخ به سوال شما باید بگوییم ما دو راه‌حل بسیاری ساده و کاربردی برای شما آماده کرده‌ایم.

راه حل محصولتو

تبلیغات رایگان و توسعه تیم بازاریابی دیجیتال برای شما​​​​​​​

ما با دو راه‌حل ساده به سراغ شما آمده‌ایم تا کمک کنیم از چالش توسعه بازار با به‌دست آوردن دو فرصت ویژه عبور کنید. ما در کنار شما قرار خواهیم گرفت و بدون دریافت هیچ هزینه‌ای تلاش خواهیم کرد محصولات شما را در فضای آنلاین بفروشیم. دقت کنید! ما خدمات تبلیغاتی خود را بدون دریافت هیچ هزینه‌ای به شما ارائه می‌کنیم و هزینه‌های خود را از محل فروش محصولات شما تامین می‌کنیم. پس تا اینجا شما بدون نیاز به هیچ هزینه مالی می‌توانید خدمات تبلیغاتی دریافت کنید و محصول خود را به‌صورت گسترده بفروشید. اگر تمایل دارید درباره سیاست‌های قیمت‌گذاری در محصولتو دقیق‌تر بدانید می‌توانید به راهنمای زیر مراجعه کنید:
دریافت هزینه به‌ازای فروش
راه‌حل دوم در زمینه توسعه تیم بازاریابی و تبلیغات شماست. ما به شما این فرصت را می‌دهیم که در ابتدای کار صرفا انرژی خود را در بخش فنی و مزیت‌های رقابتی خودتان متمرکز کنید. پس هر زمان که کسب‌وکار شما مقیاس بیشتری پیدا کرد و نیاز به توسعه تیم اختصاصی بازاریابی و فروش داشتید می‌توانید براساس داده‌های حاصل از کمپین‌های اجرا شده به‌خوبی تحلیل کنید که در چه موقعیت‌های شغلی و با چه مهارت‌هایی نیاز به توسعه این تیم دارید.

تیم تخصصی تبلیغات و فروش

استفاده از متخصصین صنعت تبلیغات​​​​​​​

یک چالش ذاتی نیز در کسب‌وکارهای کوچک و متوسط وجود دارد. اغلب حجم فعالیت‌ها به‌گونه‌ای نیست که در بسیاری از حوزه امکان استفاده از متخصصین وجود داشته باشد. صنعت تبلیغات یک صنعت بسیار گسترده است که موضوعات گوناگونی ازجمله طراحی گرافیکی، تولید محتوا، تبلیغات آنلاین در پلت‌فرم‌های تبلیغات کلیکی، درون‌اپلیکیشنی، گوگل و بسیاری حوزه‌ها و تخصص‌های دیگر را شامل می‌شود. در شرکت‌های کوچک و متوسط اغلب حجم فعالیت‌ها به‌گونه‌ای نیست که بتوان در تمام این زمینه‌ها از افراد متخصص استفاده نمود.
ما در محصولتو به شما این امکان را می‌دهیم که با خیال راحت از حرفه‌ای‌ترین افراد در زمینه طراحی و اجرای کمپین‌های تبلیغاتی خود کمک بگیرید و از بهترین بازدهی و اثربخشی در این حوزه برخوردار شوید. 

مطالعه بازار و طراحی استراتژی توسعه بازار​​​​​​​

اگر هنوز محصول شما به‌صورت کامل فرآیندهای تولید را پشت سر نگذاشته است؛ ما باز هم در کنار شما قرار داریم. می‌توانید از خدمات مطالعه بازار ما استفاده کنید. همچنین تیم توسعه بازار ما آمادگی این را دارد که استراتژی توسعه بازار محصول شما را تدوین و برنامه زمانی گام به گام برای اقدامات شما آماده‌سازی کند. درنهایت هر زمان نیاز به مشاوره داشتید ما در کنار شما هستیم تا با یکدیگر بهترین راه‌حل را برای کسب‌وکار شما طراحی کنیم.​​​​​​​